2009. október 24., szombat

Piramis süti (Vaníliás kúp)


Hozzávalók a tésztához:

  • 50 dkg darált keksz
  • 20 dkg margarin
  • 25 dkg porcukor
  • 20 dkg darált sió
  • 3 evőkanál kakaó
  • 1 evőkanál rum
  • fekete kávé
Ezeket alaposan összegyúrjuk.

Krém:

3 dl tejet 1 vaníliás pudingporral felfőzünk. Ha kihűlt fél margarint 15 dkg porcukorral összekeverünk, majd a kétféle krémet összekeverjük.

A piramis formát az első sütinél vékonyan kiolajozzuk és beszórjuk kókuszreszelékkel. A további sütiknél már csak kókuszreszelékkel szórjuk be.

A formát kb. 3/4ig megtöltjük a kekszes masszával, belenyomjuk a kis kúpot. Óvatosan kivesszük a kúpot, megtöltjük krémmel a keletkezett lyukat. Ha szeretjük tehetünk bele 1-1 szem meggyet is. Kerek kekszet teszünk az aljára. Majd óvatosan kifordítjuk a formából.

3 megjegyzés:

  1. Hmm.. hogy én milyen hülye vagyok.. mindig azt hittem, hogy ezt a sütit valahogy lukasra sütik :DDDD bocsi:)) Komolyan lerámolnám azt a tálcát..és simán föladnám az összes diétámat érte:)

    VálaszTörlés
  2. Na,én azt szeretném tudni,mi az a 20dkg sió?

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Dió:)
    Nagyon finom süti , mi is szoktunk itthon ilyet csinálni a gyerekekkel!!!

    VálaszTörlés